Skip to main content

You are here

Naperőmű Menedzser munkatársat keres a Pannon Green Power Kft.

02. March 2020.

Munkatársat keresünk Naperőmű Menedzser munkakörbe a Pannon Green Power Kft-hez.

Cégünk egy magyar tulajdonban lévő, dinamikusan bővülő, az innovációban élen járó energetikai KKV, mely az elmúlt évek során sikeres megújuló energia-beruházási programot valósított meg és stratégiai partnerséget kötött a világ vezető megújuló-energia szolgáltató vállalataival. Folyamatosan bővülő ügyfélkörrel és saját erőmű-portfolióval rendelkezünk, mely biztosíték arra, hogy cégünk a hazai energiapiac mértékadó szereplőjévé váljon az elkövetkező években. Olyan munkatársat keresünk, akit inspirál a modern, fiatalos, nyílt, de egyúttal felelősségteljes munkaszemlélet, képes és részt kíván venni cégünk közös építésében. 

 

Naperőmű menedzser 

munkakörbe munkatársat keres. 

FELADATKÖRE: 

  • Naperőművek, naperőmű-tulajdonosok és üzemeltetők menedzselése (kapcsolattartás, profilozás, javaslatok) 
  • PV erőművek monitoring-rendszerének figyelése és napon belüli menetrend változtatása szükség esetén 
  • Napi és napon belüli menetrendek feladásának ellenőrzése, menetrendek feltöltése eseti jelleggel 
  • Erőművi incidensek adminisztrálása és kezelése 
  • Beszállítók, alvállalkozók menedzselése ((kapcsolattartás, minősítés, javaslatok) 
  • Kapcsolattartás a Rendszerirányítóval, Elosztókkal, illetékes hatóságokkal 
  • Havi termelési riportok összeállítása 
  • Karbantartási terv/tény riport elkészítése 
  • Ügyfél és beszállítói dokumentumok rendszerezése, ellenőrzése, átadása Back Officenak iktatásra 
  • Jóváhagyást követően szerződések írása szerződéssablonok alapján/szerződések ellenőrzése 
  • A fenti folyamatokhoz köthető monitoring és adminisztratív feladatok teljes körű elvégzése (egyes folyamatokhoz tartozó hiányzó dokumentumok beszerzése együttműködve más területekkel.) 
  • Kimenő számlák kiállításához szükséges információk összeállítása, bejövő számlák rögzítése és intézkedés 
  • Részvétel a folyamatok és a folyamatokat támogató szoftverek felülvizsgálatában, javításában 

ELVÁRÁSAINK: 

  • Felsőfokú műszaki végzettség, vagy egyéb, de műszaki affinitással 
  • Legalább 1-3 éves tapasztalat ügyfelekkel kapcsolatos munkakörben, energetikai/IT szakterületen előny 
  • Középfokú angol nyelvismeret írásban és szóban, spanyol második nyelv előny 
  • Vállalati IT rendszerek ismerete (Dokumentumkezelő rendszerek ismerete, workflow/ERP rendszerek ismerete, projekt és folyamatszervező szoftverek ismerete: pl MS Project, Visio), adatbáziskezelők ismerete előny. 
  • Pontosság, precizitás, agilitás, felelősségtudat, analitikus gondolkodás 
  • Ügyfélorientáltság 
  • Önálló, feladatorientált munkavégzés 
  • Jó kommunikációs képesség 
  • Csapatszellem 
  • Analitikus gondolkodás; 
  • Precíz munkavégzés 

AMIT KÍNÁLUNK:

Érdekes és kihívásokkal teli feladatkör, fejlődési lehetőség egy dinamikusan növekvő vállalatnál, ahol jó munkahelyi légkör, barátságos és összedolgozó csapat várja. Folyamatos továbbképzéseket biztosítunk a munkakör előírásainak, illetve elvárásainak megfelelően. 

ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I): 

  • Energetika, Operáció, IT 
  • Asset Manager 
  • Teljes munkaidő

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT: 

1-3 év

SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS: 

Magyar és Angol - Középfok/kommunikációképes szint

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest. Home office lehetőség

JELENTKEZÉS:

A jelentkezéseket angol és magyar nyelvű önéletrajzzal és motivációs levéllel az hello@pannongreenpower.hu címre várjuk. 

Downloadable files